Tuesday 7 June 2011

Sedih, how sad ='( hmm..


Semalam aku rase mcm sedih sbb orang yg aku sayang semua tgh sedih.. Nabila (bestfriend) tu ada mcm mcm masalah. study la, family la, BF la, mmbr la.. Tapi, takde sape pun yg nak faham dia. Bf dia buat dia mcm apa tah semalam. Klu aku, aku aja blek BF aku tu mcm mana nk respect aku. Aku ada hak. Bila cerita, cepat je mata bertakung

Tak cukup dengan Nabila, Hubs aku pulak yg problem Aku kesian betul dgn dorg. Fir mengadu dia stress dgn showcase yg tiap tiap minggu dia kena siapkan. Dia tension, dia rase mcm tekanan sangat. Semalam, masa aku kat dalam kelas (tuition,9:30pm), aku call dia.. Dia mula mula cakap dia kat rumah mama. Macam biasa la dia cakap, coooool. Tetiba, suara macam nangis. I was shock! Dia cakap dia Mak long dia meninggal mengejut. Aku sedih la bila org yg aku sayang ni sedih. Kesian Fir, dia dah stress MACAM MACAM hal. Pastu, kehilangan orang tersayang pulak. Paling aku tak sampai hati, dia nak jumpa aku. Tapi, dia kata dia kene training pkul 10am, aku pun tak nak la jumpa dia semalam sbb dah malam sangat. Nanti dia penat, dah la busy je memanjang. Haish! Aku serba salah nak jumpa or tak, so.. Biarlah dia rindu aku ke tak ke, apapun jumpa hari khamis. Sorry sgt

P/S: B, aku harap kau fikir la masak masak, mana satu yg patut kau tala. Sedar lah B! Bersabar la dengan masalah study kau, family, mmbr bf tu sume. Tapi, klu aku.. Aku mmg tak suke BF kau Tak suke! Tak suke! Tak suke! Dia mmg tak respect kau. You deserve get better, B! Walau apapun, aku ada je kat sini utk kau. Kalau ada problem, cite je. Aku dgr.


Sayang, I nak ucap takziah atas pemergian arwah Mak long.. You still ada mama and me sayang, you have to be strong. Banyak sedekahkan Al-Fatihah kpd arwah. Kalau you stress pasal apepun, I slalu ada utk you for 24hr. Alang-alang Showdown under BSQ, buat la yg terbaik utk crew, family, fans and urself, my dear.. I tau you stress, I nmpk you stress. I'm here for you. Take care, Iloveyou sayang <3

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.