Monday 6 June 2011

Okay, I'm gonna miss him lol =(

Tadi online, rayau rayau kat page 8TV Showdown. OMG, saw his pic. Gila rindu =( hmm.. yunk, tak heran pun klu you nak ade peminat --' Yang penting, you pandai bezakan I dgn dorg. Ain't I ur admirer. I'm ur lover. I doakan yg terbaik utk you and ur crew sayang.. Next week's theme is ROCK aight? So, jaga ur attitude, control baran tu. lantak la orang lua nak ckp apa. yang bertanding tu you, bukan dorg. okay? Iloveyouu <3
Gud luck for next week, gud luck, gud luck!! ^^


Support and vote for BLAZIN SQUAD in SHOWDOWN 2011 yea ^^
They are Breakdance Crew represent Kuala Kangsar and Perak..
Vote for them right now ,SD / SD5 / SD10 BSQ SEND TO 33399
Kenapa ntah dia mcm ni, buat aku rse geram je! --' haha!


B-Boy Pwosad <33

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.