Tuesday 7 June 2011

Hahahaha XD So, funny!

Minah ni slalu main api dengan aku :)Slalu tuduh and ckp aku macam macam :) Tapi, saya tak kesah Tengok la ni..

    

Haahaha :D Tahapetah kan? Dia igt aku baru kenal kot one of them. Lah, minah kusut rambut serabai yang tak sedar diri, tak pernah cermin muka. sedar la, aku ada hubungn dgn org tu SEBELUM dia masuk showdown. yang kau nak runsing sangat kenapa? tu hubungan aku, tak kacau pun mana mana jantan yg kau berkenan. kelaka gila bila kau pggil lelaki yg pernah KAU OBSESSED dulu tuu "KERINTING"..? kau tak sedar ke kau tu rambut lagi serabut, lagi lah TAK KAVA --' Kau yg keja fame, dri last year tak habes habes amek gmba dgn budak SHOWDOWN "kau" tuu haha! Buat apa aku nak jd org mcm tu? Balik balik, masuk kubur jugak. Tapi, tak tau la kau ni penganut agama apa. Mana tau agama kau jenis kalau mati gantung kt kipas umah nenek kau ke kaaan? :D hehe ^^ Sebab, kau byk gado dgn orang. dengan perangai kau tu yg sngt MENJENGKELKAN, buat org meluat dgn kau je haha! Gudluck, sundal pompuan :) Blazin Squad terkeluar pun, aku stay je dengan MUHAMMAD FIRDAUS (bboy pwosad) aku ni :D And, thanks btw! kau buat aku famous siaa :) wuu <3

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.