Sunday 5 June 2011

Blogger, I'm back :)

Hey peeps! First of all, helo guys. I would like to create my blog again because saya nak orang tau cerita cerita saya. Kat sini, saya tak akan "censored" anything pasal hidup mati, masalah peribadi means yang mana perlu saya cerita je la kan? Macam best pulak dorg keco keco kat blog pasal routine harian dorg. Saya tak suka buat/cari musuh, tapi orang slalu dengki dengan saya :) I dont give a damn. Tapi, blog ni dibuat bukan/tidak sama sekali utk sengaja buat havoc kepada budak baru nak up. Hanya luahan hati semata :) okay?

So, let me introduce a lil bit bout me :) I'm 7teen already (2011). Live in Kota D'sara, I'm glad to be in here. Most importantly, I'm taken by Muhammad Firdaus. Tak payah nak cita anything pasal kiteorg la kan? Sbb tu urusan kitorg, mcm mna kitorg jumpa ke apa sume, you guys dont need to know at all. Yang penting, I'm happy to be with him :) So, mana mana minah pihak, jngan la korg gatai gatai or nak mengata saya ni nak ur boyfie ke apa --' (takda makna!)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.